Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w sieci to dziś niełatwe zadanie, ogromna konkurencja stwarza, że trzeba się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych kontrahentów, by byli skłonni w tym momencie u nas zostawić swoje pieniądze. Idealnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za pomocą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe kontrahentów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie może być mylony ze normalnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie może być zatem tak, że reklama sklepu internetowego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że prawdopodobnie ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się różnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itp. Jeśli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przemian, ale najpierw należy taką listę posiadać. O ile mamy i pragniemy, ażeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, w jaki sposób dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, by móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo istotne idealny język i perswazyjny przekaz, a co najbardziej istotne właściwe dobranie targetowej grupy - na tym polega optymalizacja przemian. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.

Inne informacje: broker fedex.

0 komentarze:

Prześlij komentarz